Alkoholmisbruk

Festlig idé, men jeg tør ikke tenke på hvor godt rista den boksen blir. Slikt er ikke bra for øl…

Det var min bekymring for dagen=)

5 Svar til “Alkoholmisbruk

  1. Hei hei hei, jeg vil jo ikke ha rista øl sier jeg jo! Besides, tror en sånn innretning på min knøttlille hybel hadde skapt mye søl=P

    Er ikke det dessverre, er fortsatt hjemme i Risør… kommer tilbake til Oslo på søndag… noe kult du tenkte på?

  2. Men jeg må si jeg liker måten den henter ølet fra kjøleskapet. Om man nå bare kunne designe en mer rolig, trygg transportmåte… hmm, hmm… det jeg har lest om teleportering burde gjøre susen her… hmmm, hmmm

  3. det er jo byalarm uke..

    tog er tingen.. øl skal gå på skinner.. tenk deg. man sitter å ser på tv. plutselig hører man tuut tuut.. så løfter man hånden over hode(mens man enda stirrer intenst på tvn) og ut ifra kjøleskapet kommer lokomotivet Bud men en kald en, rett i neven din..

    har forresten plass til å eksprimentere her hjemme litt.. du skaffer toget, så stiller jeg med to øl;)

  4. Heh, ByAlarm ja, hadde jeg faktisk helt glemt… Pow Pow skal spille og så jeg… hmm, vel, er en mulighet for å ta turen innover i løpet av lørdagen (vil ikke imorgen, skal besøke bestefar), men har smått planer med Marius om å finne på noe. Heh… men må være noe å finne på i løpet av de neste helgene og?

    Hmm, jeg har noen gamle lego-togskinner liggende… hmm hmmm… kommer tilbake til den idéen=D

    Nå har jeg endelig kjøpt meg billetter til Hove forresten=D Ready to rock this summer!=D

Legg igjen en kommentar

