Kiva.org – prosjektet fortsetter

5. desember prøvde jeg meg på et prosjektKiva.org. I dag fikk ble pengene betalt tilbake til min Kiva-konto. Hele prosessen tok rundt 9,5 måneder. Det tok en stund før lånet ble gitt henne, da Kiva.org måtte samle hele beløpet ho trengte før det skulle bli utbetalt. 19. januar begynte hun tilbakebetalingen, og betalte 110 dollar i månedene fremover.

Nå som jeg har fått pengene tilbake, vil jeg fortsette prosjektet, og skyter inn 25 USD til. Så nå har jeg lånt 50 USD til Corazones de Oro, en gruppe damer i Bolivia, som trenger penger for å få råd til de økte matprisene. Jeg ønsker dem med lånet lykke til.

8 Svar til “Kiva.org – prosjektet fortsetter

  1. takktakk 🙂
    grusomt kjedelig å få dette oppi jula «/
    får håpe det er helt borte imårra da hvertfall! 🙂
    ha en god jul!! 🙂

  2. Takker for gode ord om bloggen=)

    Skal vel begynne å oppdatere den igjen etterhvert, så godorda ikke mister sin mening.

    God bedring til deg ML, og god jul til alle sammen=)

  3. leser din blogg for første gangen…husker å ha hørt om dem for en stund siden da pbs hadde et innslag om dem.

  4. Håper du leser noe du finner interessant=)

    Kiva er et konsept jeg har troen på. Fortsetter å øke lånesummene mine for hver gang jeg fått hele lånesummen tilbakebetalt.

Legg igjen en kommentar

