Ateister er ikke ordentlige mennesker

Ok, oversettelsen min er kanskje litt feil, men synes videoen der Penn Jillette kommenterer Cormack Murphy O’Connors utsagn om ateister er verdt en titt.

Enjoy=)

(Btw, vet at det er evighet siden jeg oppdaterte siden. Er snart ferdig med eksamen nå, kan tenkes det vanker en oppdatering eller to etter de=))

5 Svar til “Ateister er ikke ordentlige mennesker

  1. Det tok ham 2 minutter og 16 sekunder å si hva han mener. Jeg tror dette kan summeres opp på ca 4 sekunder.
    Jeg tror også at man skal ta alle religiøse ledere med en klype salt, på lik linje med kritikere av religiøse ledere.

    Lykke til med eksamen.

  2. tror du har rett i det!!
    jeg bare har innmari problemer med å dra meg vekk fra datan..»/ tror virkelig det er der hele problemet ligger.. usch!!
    klar for Hove nå eller forresten?? :))

  3. mhm,alt for mye på her som frister gitt 😉
    hard to keep away from it 🙂

    allerede på lørdagen ja 🙂 moro 🙂
    syns igrunn det er innmari teit at hove slutter allerede på torsdagen..»/ skulle vært som ifjor hvertfall.. tenker jeg kommer på mandan eller tirsdan.. litt usikker enda.. 🙂 men blir bra!

  4. Daah Arne da!!..
    NUB!!! xD
    skjerf så klart!! 😉
    (-dumme meg som klarte å skrive feil)
    men asså, det er jo bilder av de også da!! ;p

Legg igjen en kommentar

