Ikke interessert-funksjonen i Google Reader fungerer ikke!

Er det jeg som har misforstått Ikke interessert-funksjonen i Google Reader? Etterhvert som norske bloggosfæren fylles opp med rosabloggere, så virker det som om GR tenker at dette må være interessant for meg (WHY WHY WHY??? Jeg har da ingen abonnementer på lignende blogger i det hele tatt!). Håpet var jo da at Ikke interessert-funksjonen skulle være nyttig her, men neida… får fortsatt samme dritten.

Google, read my words: Make – the – frakkin’ – Not Interested-function – WORK!!!

2 Svar til “Ikke interessert-funksjonen i Google Reader fungerer ikke!

  1. Neimen, ser man dét 🙂 Liker at fadderne bryr seg allerede, men hadde ikke regnet med å bli sporet opp! Kanskje jeg har åpen Facebookprofil?

    Takk forøvrig, jeg må innrømme at jeg gruer meg litt også, siden jeg er helt blank på faget fra før! Og på alt som heter studievaner 🙂

  2. Oi, gjør den det? Huffda, haha.

    Dette med forkurs er jeg nokså oppdatert på, men klarer likevel ikke å tro at 12 timer kan forberede meg til et år med helt ukjente emner, hehe. Disse workshopsene har jeg ikke hørt om, men det høres midt i blinken ut for en som på mirakuløst vis kom seg gjennom den siste halvdelen av videregående uten den helt store innsatsen.

    Den fadderukesiden deres googlet jeg meg frem til for noen dager siden, faktisk, men klarte ikke finne den igjen på uio.no eller noe, ser ut til at dere har gjemt den godt! Litt synd, den er veldig fin 🙂 Virker som en haug med ålreite mennesker, dere. Jeg kan jo bare snakke for meg selv, men gleder meg til å møte dere også! Et par har jeg faktisk møtt allerede 🙂

Legg igjen en kommentar

